Friday, August 27, 2004

Rare e-mail dag

Het is vandaag Rare E-mail dag! Ik was het bijna vergeten (zet dat soort dingen niet in mijn agenda), maar gelukkig herinnert mijn e-mail programma me er wel aan!

Een willekeurige greep uit de juweeltjes van vandaag:

brent corpsmenthymine rundown shiverextend constraint andoverattract
brooke catalinaneurophysiology tribunal cassockviewport bon brantchecksummed presumption crochetmaxim cement hushmoser seem infantilecrocus docket locomotivelockout bilayer duresssweaty hun chimedisburse tenet phillipsarrear eigenvalue congeneryaw antarctic antacidaccompany apex berylshadbush punish izvestiashore boletus aeolianslice ganges burghercuddle dreamlike chickadeeamity antoine slagequine stalin marquislunge exacter calgaryrobbin neolithic rumplediplomat cubic causalevansville whisper illiteracyadair bator forgaveingram complicate accentuatechili artemisia jealoushenbane smug fredericburke occipital tuberculosisvary perk pityaaas reserpine summandablution laughter convincejury pompon astorcrystallography togging dominionapatite archae gadmorrill intestate offsettingrockford


Die ga ik dus op muziek zetten hè!

En de onderstaande, daar ga ik vanavond eens heftig op trippen.

Subject: Fw: feel the air and be like wind-with no limits

resumeer logicon-lan srikanth`pppl fbisgraph

You give us your credit card number, our system keeps it a secret.You
complete your medical history,and our physicians would never let the cat out
of the bag. Just because we are your phar"'~"macy online.


u_sa d-r-ugs & n_ext'day de_liver
http://y.p.specialselectionrx.com/track.asp?cg=ta&c=info


Both were locked, but Rob pointed the electric tube at the outside door and
broke the lock in an instantThen he walked into the street as composedly as
if he had lived all his life in London

2 comments:

  1. Volgens mij is het een verlegen uitnodiging van een bedrijf om je penis met medicijnen enige centimeters te verlengen.

    Niettemin zijn woorden als "locomotivelockout" & "cassockviewport" woorden die deel uit gaan maken van mijn standaardvocabulaire...

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/9/04 12:06

    Heb je er met opzet "potdome" van gemaakt? Of is dit een verschrijving? (A)

    grr...

    Boos

    ReplyDelete