Tuesday, August 24, 2004

mijmering

De Introductie is weer begonnen. De Intro is in universiteitsstadje Nijmegen een Waar Evenement: gedurende een kleine twee weken is de stad gevuld met verwilderd om zich heen kijkende bakvisjes en zo mogelijk nog verwilderderder kijkende spichtige bonenstaken. Maar ze gaan studeren. Het echte leven ontdekken. Snel zullen ze hun wereld weer bevatten en beheersen. Jaloers zie ik het aan: ik zou het ook wel weer opnieuw willen ontdekken... en dan graag zonder de ontluisterende ontdekking dat er niets te bevatten & beheersen valt.

En intussen zorgen ze er wel voor dat de rijen in de kantine vertienvoudigd zijn. Het tuig.

5 comments:

  1. Anonymous24/8/04 18:12

    Als ze niet allemaal op de Biezenstraat te eten krijgen, that is...

    ReplyDelete
  2. Anonymous24/8/04 23:06

    Grappig. Ik mijmerde vandaag ook over introducties. Ik was namelijk in Utrecht alwaar de bakvissen en bonenstaken veelvuldig aanwezig waren. Ze stonden zelfs in hun ondergoed op het Neude (de jongens dan). Gelukkig was mijn introductie heel wat braver...
    Jiska

    ReplyDelete
  3. Ze waren nog luidruchtig ook. Met het aantal geproduceerde decibellen werd het toch wat vervelend voor mij om m'n taco naar binnen te duwen... :(

    Er zaten wel een aantal lieve, kleine kindjes tussen heur! Jongens zonder noemenswaardig baardgroei & meisjes die het-met-barbies-spelen nog maar net achter zich hebben gelaten.

    Maar nu generaliseer ik, geloof ik... :$

    & Rijen bij de kantine zijn sowieso nonya, omdat dan je kaassoufflé koud wordt.

    ReplyDelete
  4. Anonymous26/8/04 12:35

    (Wendy)

    Ik krijg vanaf zondag mijn zusje plus vier vriendinnen te logeren voor de intreeweek (a)

    ReplyDelete
  5. Anonymous26/8/04 21:50

    Let je wel een beetje op míjn bakvisje, aldaar;).

    Geert.

    ReplyDelete