Friday, January 04, 2008

Let's begin again

Op veler verzoek (nou ja, van Martijn & Petra): een doorstart!

Na maanden van stilte waarin ik heb mogen contempleren over borrels in fietsenkelders.
Na maanden van stilte waarin ik mij desalniettemin als vanouds opwond over de vervlakking en de infantilisering van Nederland en met name internettend Nederland.
Na maanden van stilte waarin ik heb genoten van het laatste deel Potter en me heb verheugd op de aankomende verfilming van the Hobbit. Over infantilisering gesproken?

Nu ja. We gaan er weer eens tegenaan!

Om met Michael Stipe te spreken,

Birdie in the hand for life's rich demand
The insurgency began and you missed it
I looked for it and I found it
Miles Standish proud, congratulate me

A philanderer's tie, a murderer's shoe
Let's begin again, begin the begin
Let's begin again

4 comments:

  1. Anonymous4/1/08 16:10

    JeeJ!! Ik ben helemaal verrast.
    Pepje heeft eindelijk het licht weer gezien. Ik begon me ook al echt zorgen te maken hoor :P

    Heeft het eindelijk weer nut om hier af en toe eens te kijken (A)

    Oh enneh... De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

    Liefs,
    Mir

    ReplyDelete
  2. Dank je dank je! :D

    En ja, ik heb een goed voornemen om het nu weer eens bij te gaan houden. ;)

    Jij ook nog de beste wensen!

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/1/08 23:03

    Pepijn is teruggeblogd!

    * doet een dansje *

    ReplyDelete