Thursday, November 18, 2004

November 2004

Donkerder steeds bewolken zich de dagen
Tot ze verduisterd lijken als de dood
Nederland vernederd in grote nood?
Redelozen blijven zich zulks afvragen

Niemand, schijnt het me toe, houdt zich nog groot
En zo blijft iedereen verder doorzagen
Over moslims, lonsdale, rampspoed en plagen
Het land, schreeuwt men, staat in brand en kleurt rood

Stop nu. Ik vind het wel weer schoon genoeg.
Kappen nu met al dat elkaar gek maken!
Been there, done that, we hebben het wel gezien.

Gooi het toch over een andere boeg
En laten we d'animositeit staken
En praten over de tieten van Zjorzjien

Image Hosted by ImageShack.us

3 comments:

  1. Is goed. Mijn stelling is: ze zijn niet nep. Ze is zwanger. En de mijne zijn mooier.
    /p

    ReplyDelete
  2. Ik heb het altijd al gezegd: een onttieting zou haar niet misstaan.

    ReplyDelete
  3. Urgh!

    Op alle weblogs die ik de laatste weken bekijk zie ik die dingen & Georgina...

    & Nu zelfs al in deze Haven van Linkserigheid.


    Maar het gedicht maakt dan weer veel goed hoor! (a)

    Zullen we het hebben over het feit of ze nou wel of niet echt zijn?

    Ja? Ja?!

    ReplyDelete