Friday, November 19, 2004

Celstraf me!

Oké, nou kom ik op mijn woorden van gisteren terug, maar, maar, maar... hallootjes!

Het OM heeft tegen ene Farid een celstraf van drie maanden geëist omdat deze op de website maghrebonline de volgende uitspraak heeft gedaan: 'Wilders moet echt met de dood worden bestraft voor zijn fascistische uitspraken over islam, moslims en de Palestijnse zaak'.

Dat heet tegenwoordig bedreiging? Farid deed toch gewoon hetzelfde als Theo van Gogh en Pim Fortuyn, namelijk zeggen wat je denkt?

Als je op die manier het internet gaat afstruinen kun je heel Nederland wel voor drie maanden achter slot en grendel gooien.

Ach, laat ik de voorzet dan maar nemen: Ik vind dat die Openbare Ministerie-meneer een fascist is. En Fascisten dienen met grof geweld verwijderd te worden uit onze maatschappij. Wil iedereen met een wapen even op alle juristen die je kent gaan schieten?

Komt u maar, water en brood!

No comments:

Post a Comment