Wednesday, November 17, 2004

Nederland, jij vuige trut!

Het leek nog wel wat te worden met Nederland: moorden, moskee- en kerkenbranden, terrorisme... het geeft wat leven in de brouwerij. Natuurlijk ook aanleiding voor de truttigste Nederlanders om te roepen dat ze willen emigreren. Good riddance, zou ik zo zeggen.

Image Hosted by ImageShack.us

Maar naar nu blijkt, is dit alles slechts Uiterlijke Schijn. Nederland verburgerlijkt en vertruttigt:
* Het gezin is weer 'hoeksteen van de samenleving';
* 41 procent doet aan gezelschapspelletjes;
* 43 procent doet zelfs aan kruiswoordraadsels.

Dat is al indicatie van vertrutting ten top.
Maar wacht! Het is nog erger. Ik ging op nader onderzoek uit en de resultaten waren hartverlammend:
* 73 procent vindt zijn wekelijks uurtje griezelen in Expeditie Robinson en De Tokkies;
* 97 procent heeft wel eens naar Beau van Erven Dorens kunnen kijken zonder braakneigingen;
* 0,5 procent raakt wel eens een sok kwijt in de was en vindt dat problematisch.

Je begrijpt, dit is mijn land niet meer. Ik wil hier weg.

4 comments:

  1. Ik ga mee, met je! Waar gaan we heen? Zuid-Italië? Cuba? Eritrea? <:o)

    Sokken kwijtraken in de was is zó fucking Tante Bep!

    ReplyDelete
  2. Inderdaad!

    & Oeh, gezellig! Speaking of Tante Bep, zullen we dan toch maar Paraguay doen?

    ReplyDelete
  3. Nou ja! Over Tante Bep gesproken! Ga dan naar Finland...

    ReplyDelete
  4. Neen! Blijf!

    Being truttig is what I'm here for!

    As if! Alsof jij Triviant op wil geven :O Uiterlijke schijn it is.

    ReplyDelete