Tuesday, November 16, 2004

Grootste Nederlander

Wat vertelt de top-3 ons?

1. Willem S.P. ("Pim" voor intimi, en dat is gezien zijn geslachtsdrift het hele nederlandse volk) Fortuijn
2. Willem van Oranje
3. Willem Drees

Neerlands grootste naam is dus Willem.
Dat moet ook wel, want telle men de letters bij elkaar op, dan krijge men 23 + 9 + 12 + 12 + 5 + 13 = 74. 7+4=11, en dat getal vertegenwoordigt toch wel zo'n beetje Nederland.

Oh, en de eerste die nu nog durft te beweren dat er sprake is van 'demonisering' krijgt te maken met Van Gogh.

6 comments:

  1. Als je nou heel erg creatief bent krijg je vast het getal "911", na lang rekenen.

    Het is een Complot!

    ReplyDelete
  2. Het was dertien dagen na de moord op Van Gogh! We're doooooooooooooomed!

    ReplyDelete
  3. Ik ben niet verbaasd (a)

    Marten, kom je je sigaretten nog ophalen, ze lachen me uit :( Dat gaat zo:

    "Ha, jij bent gestopt he, weet je wel hoe lekker wij zijn? (h)"

    ReplyDelete
  4. Ik wil het plezier niet op brute wijze vergallen, maar: http://www.nu.nl/news.jsp?n=443284&c=10

    *confetti en defecte rolfluitjes*

    Verder heb ik mijn middelvinger aan papier gesneden, waardoor ik bloedde als een rund, en tiepen nu pijn doet.

    ReplyDelete
  5. Hoera! Nog nooit zo blij geweest jou iets te zien typen, Wieg! (bloed je niet teveel over je toetsenbord heen?)

    En voor mij blijf jíj de grootste nederlander, hoor.

    ReplyDelete
  6. 11 is natuurlijk gewoon het gekkengetal...

    Alaaf.

    Geert

    ReplyDelete