Saturday, November 08, 2008

Verkiezingen!

De verkiezingen voor de nieuwe president van de VS zijn nog nauwelijks voorbij, of er komen alweer nieuwe verkiezingen aan. En deze keer verkiezingen waardoor wij wél rechtstreeks beïnvloed worden in ons dagelijks leven... Vanaf volgende week kunnen we weer stemmen voor de waterschappen!

Omdat het altijd moeilijk is voor een dergelijk orgaan je stem te bepalen, en omdat het nog ingewikkelder is geworden omdat sommige politieke partijen wél en andere niet meedoen, ben ik blij dat de kieskompas je ook voor de waterschapsverkiezingen aan de hand van 30 stellingen meevoert.
Doe de test hier!

De uitslag van mijn test liet weer eens aan duidelijkheid niets te wensen over:



En ik stem dus Water Natuurlijk. In mijn regio op de nummer 5, mijn eigen fractiegenote Hennie Roorda!

3 comments:

  1. Sjeez, wat een vrágen! Of je even wilt kiezen tussen verzuipen of cholera. Enfin, ik kom uit op Water Natuurlijk en de Algemene Waterschapspartij. Ik ga denk ik voor de laatste, we schijnen hetzelfde te denken over kikkers in de sloot :)

    ReplyDelete
  2. Zal ik jou eens wat zeggen? Ik heb gisteren gewoon WN ingevuld. Puur omdat ik die naam nog onthouden had. Je wordt bedankt. Of liever, ík ;)

    ReplyDelete
  3. Jeej! Bedankt, jij! :-) WN heeft toch ook niet zulke slechte ideeën over kikkers in de sloot? ;)

    ReplyDelete