Thursday, June 29, 2006

Eindelijk.

5 comments:

  1. Ja, eindelijk. Het zat er natuurlijk al tijden aan te komen. En omdat een kleine meerderheid Verdonk niet wil laten vallen, valt iedereen...

    ?

    ReplyDelete
  2. Anonymous30/6/06 12:30

    Ja. Eindelijk.

    ReplyDelete
  3. Anonymous30/6/06 17:42

    Inderdaad. Maar ik vind het nu wel een beetje zonde dat het hierom is. Er zijn betere redenen geweest.

    ReplyDelete
  4. @Martijn: inderdaad :D
    Het is een klucht geweest wat dat betreft, ik heb me nog kostelijker vermaakt dan tijdens Nederland-Portugal...

    @Petra: Ja, er zijn betere redenen geweest. Maar dit alleen al is een reden om een kabinet te laten vallen. Een minister die zo flagrant haar macht misbruikt, door iemand te dwingen een "Het was mijn schuld niet haar schuld" verklaring te laten ondertekenen in ruil voor het Nederlands burgerschap, weet echt niet hoe het werkt en moet oprotten. Ik snap níet hoe het CDA, dat toch voorgeeft christelijk te zijn, zo iemand kan laten zitten.
    (Van de VVD snap ik dat natuurlijk wel, want Opportunisme is their middle name. Als ze een middle name zouden hebben dan.)

    ReplyDelete
  5. We gaan niet fokken over het Nederlands elftal he? Dan kom ik met Sander je borst epileren.

    (moet ik nou al wéér gaan stemmen :()

    ReplyDelete