Friday, July 07, 2006

Schunnig

Het is niet het feit dat Balkenende doorgaat met zijn ploeg dat me een wrange smaak in de mond geeft (*), het is het gegeven dat er geen bordesfoto wordt gemaakt. Dat gebeurde zelfs bij Van Agt-3! Waarom nu niet? Wil men een signaal afgeven dat dit eigenlijk Balkenende-2 is en blijft en dikke neus aan D66? Honden zijn het. :-(
Ik ga maar op vakantie. Vertrouw erop dat als ik terugkom, er eígenlijk niks veranderd is.

_________
(*) Oké, een wrange smaak krijg ik wel vanwege dat Rita V., de Machtsmisbruiker, blijft zitten waar ze zit. Maar in dit geval is "wrange smaak" eigenlijk een understatement, "mond vol kots" dekt de lading beter.

2 comments:

  1. Ach... ik vond Wouter Bos ook wel schunnig vandaag:
    "Bos wil duidelijkheid van Balkenende"

    Ik wil al 3 jaar duidelijkheid zien van Bos!

    ReplyDelete
  2. Via mijn bronnen had ik juist vernomen dat er geen bordesfoto werd genomen omdat Bea tegen Jan Peter heeft gezegd: "ik heb er de kracht niet voor..."

    ReplyDelete