Tuesday, June 06, 2006

666

6 redenen waarom je vandaag kunt spreken van de Dag van het Beest en 6 tegenargumenten.
(Oh nee! 6!!! Help!)

(En nu even ook nog 's 6 spaties ruimte cadeau van Blogspot (y))














Reden waarom het De Dag van De Beest isWaarom niet
666 is het teken van de Beest!!!!111!!
(Openbaringen 13:16-8 hè!)
Pfah, in een oudere vorm staat gewoon 616 hoor. (Which would be, ehm, mijn verjaardag.)
Toen ik vanochtend naar buiten keek zag ik zwarte donderwolken en plots van daaruit een groot rood licht. Vervolgens klonk er een luid gelach en was er overduidelijk een geur van zwavel.Pepje, je zou niet onthullen op je blog wat je allemaal op je badkamer doet 's ochtends. :@
Petra is jarig vandaag!Ondanks overduidelijk aanwezige beestachtige trekjes denk ik bij Petra ook wel aan bloemetjes en dartelende lammetjes heur.
D'r zitten vandaag 2000 christenen te bidden tegen De Beest!D'r zitten vandaag 2000 christenen te bidden tegen De Beest!
Telt niet. Dat doet ze elke dag. :-(
Er trouwen vandaag heel boel veel mensen vanwege de datum want dat is gezellig en leuk en makkelijk te onthouden en denk aan rijst en blikjes en punch en de zwager met humor en de dronken tante die mee gaat zingen op André Hazes!Oké, got me there... Vlucht nu het nog kan!!!!

No comments:

Post a Comment