Saturday, August 05, 2006

Oh, humanity! Of: de Ellende van Lindenholt

Waarom, oh architecten uit de jaren zestig/zeventig, is/was het nu nodig om wijken aan te leggen bestaande uit dezelfde huizen, maar met de straten dusdanig in bochten en kronkeltjes, dat:
a) de verkeersdeelnemer een heel bloody eind om mot;
b) de kans op verdwalen toeneemt met 5752,1 %? [schatting CPB, Omfietsen in Lindenholt, 2006]

Stelletje prutsers!

Wat dit betekende voor mijn fietstochtje naar Beuningen van vandaag laat zich vertalen in onderstaande afbeelding.

8 comments:

  1. Pep, volgens mij heeft dit net zo goed te maken met het complete onkunde van mannen om de weg te vragen...

    :-o

    ReplyDelete
  2. Zeg, dat is dan toch wel Beuningen (ov) mag ik hopen..? Dat is koel, ook al raak je daar de weg kwijt!

    ReplyDelete
  3. Hmm. Wees blij dat je Lindenholt kon vinden! Net als Beuningen! Ik zou niet eens weten waar ik moest verdwalen!

    ReplyDelete
  4. @martijn: zou kunnen, maar er is nog een ander kenmerk van Lindenholt: Op Zaterdagochtend Zal Men Er Geen Levend Wezen Aantreffen. Ik heb mijn mannelijkheid in die zin hoeven ontkennen noch bevestigen.

    @fo-cus: Je leeft! (Y) En nee, helaas was dit een ander Beuningen. Dat er meer Beuningens zijn is beangstigend.

    @rob: Oh! Blijf zo onschuldig!

    ReplyDelete
  5. Nou en of. Ik houd jou wel in de gaten. Bwahaha! (& verder maniakaal gelach)
    Trouwens, ik rook nog steeds niet, slecht hè?

    ReplyDelete
  6. Eh! Ja! Maar dat komt omdat we nog steeds moesten afspreken, dus!

    Maar dan wel zonder maniakaal gelach hoor, you're scaring me. :-(

    ReplyDelete
  7. Had me dan toch gebeld Pepijn. Ik heb járen in Labyrinthenholt gewoond. Het geheim van de oplossing schuilt in de hulpmiddelen. 1) Een rugzak met kiezelsteentjes. 2) De wetenschap dat je nooit. Nooit. Nóóit. Van de Weijbroekweg afwijkt. Al ben je op de vlucht voor de Neerbosch Oost NEC Hooligans, al word je in de schijnwerpers gehouden door heli's van de AIVD, al zit Giger's fokking Alien achter je aan, je neemt Altijd de Weijbroekweg...

    ReplyDelete
  8. Maar maar maar! Wat moet je als je de Weijbroekweg niet eens kunt vinden? *barst in tranen uit*

    ReplyDelete