Wednesday, August 30, 2006

Huishoudelijke mededeling

Pepje is Bachelor.

10 comments:

  1. Hoe gaat dat met Bachelor-vieringen? Zijn relatie-hebbenden dan ook welkom? Gefeliciteerd Pep! Langverwacht nooitgedacht enzo :)

    ReplyDelete
  2. Ik ga het nog wel vieren, maar aangezien mijn rekening momenteel een absoluut en verschrikkelijk nulpunt laat zien ben ik nog aan het nadenken over in welke vorm ik e.e.a. ga gieten. Maar relatie-hebbenden mogen dan vanzelfsprekend ook langskomen, graag zelfs, anders wordt het zo saai ;)

    ReplyDelete
  3. <3 !!!

    Maar da's natuurlijk niet helemaal waar, want jij deed er 4 jaar over en ik 10. ;)

    ReplyDelete
  4. Anonymous30/8/06 23:04

    *smak* *smak* *smak*

    Proficiat Peps!!

    ReplyDelete
  5. I'm so so so so so Proud! :D
    Nogmaals, tot in ergernis ;) : Gefeliciteerd!!!

    ReplyDelete
  6. Dank je, lieve Mirrie en Gina! (K)!

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd! Ehrm... ja, meer weet ik niet. Gewoon, gefeliciteerd. :)

    ReplyDelete
  8. Update ook even je 'Wie is Pepje' column wil je..?

    Ik vond het nu heel verwarrend te lezen dat je daar nog je scriptie aan het schrijven bent, terwijl je in je post al Bachelor bent...

    Maar wel in heel erge mate gefeliciteerd natuurlijk!

    ReplyDelete
  9. Dank! En nee, ik denk niet dat ik hem hoef te updaten, want over een weekje of 2 ga ik afspraken maken voor mijn master-scriptie. :)

    ReplyDelete