Wednesday, August 23, 2006

De voordelen van weinig slaap

1. Wat de nieuwslezer op de radio zegt:

Boze Tonijnvissers weren schip Greenpeace





2. Wat Pepje denkt te horen:

Boze Konijntjes weren schip Greenpeace





3. Wat Pepje direct voor mental image krijgt:





...maar helaas gaat dat al snel weer ophouden, want ik ben vannacht van plan bij te slapen. :-(

Rest me in de logbijdrage van vandaag niets anders dan mijn favoriete internet-stalker Joep te feliciteren met zijn derde dochter, Veerle!!

5 comments:

  1. Heeft Greenpeace geen Holy Handgranade voor dit soort situaties? Of dachten ze soms, naief als ze zijn, dat konijntjes niet kunnen zwemmen?

    ReplyDelete
  2. Jij lijkt mij wel. Ik hoor (en lees) ook altijd dingen die veel leuker zijn dan wat er daadwerkelijk bedoeld wordt...

    :-)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Heh. Ik heb dat met krantekoppen. Zo las ik laatst:

    Ouders doodgebeten
    baby niet vervolgd


    Ken je dat, die acht seconden in de Twilight Zone voordat je frank valt?

    (Het stukje ging over een baby die was doodgebeten door een hond, en de vraag of de ouders vervolgd moesten worden voor nalatigheid. Het ging -blijkbaar- niet over de baby die z'n ouders had doodgebeten en nu dreigde voor de strafrechter gesleept te worden. Er gebeurt ook nooit eens wat in dit land... :rolleyes:)

    ReplyDelete
  5. Oeh! Zo wordt het nieuws tenminste dragelijk! :love:

    ReplyDelete