Wednesday, July 21, 2004

Lenteding in de Zomer

Verdwaasd kijk ik om me heen. Ik weet me omringd door monsterachtige vormen, die me in mijn door het regenachtige weer schemerduister gemaakte studentenkamer aan lijken te grijnzen. Sommige scheiden een penetrante geur af: hen heb ik getracht onschadelijk te maken door in een plastic zak te proppen. Het lijkt echter weinig te helpen.

Een donderslag klinkt op de achtergrond, een bliksemflits helverlicht de ergste, bijna groteske, vormen. Ja, dat moet ik nog gaan wegwerken. Proppen of vouwen? Toch maar het tweede, maar dan heb ik ook de bout nodig.

Ja, dat moet ik vaker doen. Mijn kledingkast ontruimen.

1 comment:

  1. Ja, ik heb me heilig voorgenomen vanaf nu het ook weer op 'opruimen' te houden. Maar er wil nog wel eens een gat gapen tussen 'voornemen' en 'uitvoering'. ;)

    ReplyDelete