Thursday, May 25, 2006

In de Verdonkhoek

Graag had ik een intelligente, scherpzinnige, desnoods humoristische post gemaakt over de gebeurtenissen van de afgelopen weken gemaakt.

Maar ik begrijp het niet.

En verder dan "Verdonk is een kankerhoer en half Nederland laat zijn fascistische aard zien en ik snap niet waarom de NSB destijds nog relatief klein is gebleven en ik wil massale genocide van de Onderbuikers en waarom roept Beatrix niet intussen Stikken jullie maar ik emigreer terug naar Duitsland en waarom is dit land nog niet economisch en cultureel geboycot door de rest van de wereld vanwege de grove schending van mensenrechten en sterf toch allemaal" kom ik niet echt. Dus dan is het maar beter mijn waffel te houden en verder te werken aan mijn scriptie. Hoewel ik het grote aantal gele vla genocide scenario's op Hoog Catharijne of tuincentra dat deze dagen mijn geestesoog voorbijtrekt niet los kan laten.

6 comments:

  1. <3!
    Hang vaker de woedende profeet uit, wil je. Dan blaas ik een tuincentra voor je op.
    (Hoog Catharijne niet hoor, daar wil ik nog langs bij Douglas)
    <3!

    ReplyDelete
  2. Anonymous26/5/06 07:50

    Is het niet wat intellectualistisch om te stellen dat je 'maar verder aan je scriptie werkt'? Da's bijna even pronkziek als een eerstejaars die bij tentamens beweerde ALLES van het Romeinse Rijk te moeten kennen - van de stichting door Romolus en Remus tot Constantijn en verder, terwijl ze eigenlijk een boekie en paar paragrafen Palmer moesten lezen...

    ReplyDelete
  3. Anonymous26/5/06 13:30

    Scriptie? ... *shock* Je bent toch niet echt... ja maar ... ga je dan afstuderen en zo? Nee... toch? Maar... dan ben je geen student meer....

    ReplyDelete
  4. Niet bang zijn Petra, ik ben bezig aan mijn scriptie, maar geenszins van plan daarmee een punt achter mijn studie te zetten. Een mens is nooit uitgestudeerd hè, maar daar weet jij alles van ;)

    @anonymous: ik zou "pronkziek" en "intellectualistisch" eigenlijk niet onder hetzelfde willen scharen, tenzij je de gemiddelde professor wil typeren. Wat is er intellectualistisch aan gele vla genocide wensen?

    @pib: <3
    You get the picknick, I get the ants.

    ReplyDelete
  5. Deze week zullen we te weten komen wat de VVD'ers voor leider willen hebben. Persoonlijk hoop ik nog op een 'Jelleke Veenendaal' effect, maar ben bang dat Rita er met de winst vandoor gaat.

    Ik heb nu al nachtmerries over haar mogelijk uitbundig overwinningsdansje...

    :-(

    ReplyDelete
  6. Woei! We hebben een Mark.

    Niet dat ik pro-VVD ben, maar ben daar wel blijer mee dan met een Rita...

    [ maar Jelleke had natuurlijk helemaal een verrassing geweest... ]

    ReplyDelete