Monday, January 30, 2006

Bedreigd?

"Ben je laatst nog eens bedreigd?" vraagt men me wel eens, de moord hier in Nijmegen in het achterhoofd houdend. Helaas luidt het antwoord hierop "ja".

Sinds de SUV-discussie immers staat ie daar, vaker wel dan niet, pontificaal op de oprit naar de fietsenkelder geparkeerd: een enorm bakbeest, beschilderd met reclame over 4WD Travelling. Met mijn fiets kom ik er ternauwernood langs en voel ik me als behorende tot een bedreigde diersoort. Sterker nog, ik voel me unheimisch, om maar eens de woorden van de politica van het vorig jaar te gebruiken.

We leven in een wrede, wrede wereld. :-(

4 comments:

  1. Anonymous30/1/06 23:04

    :o

    Die heb ik ook gezien.

    Ik zou maar aangifte gaan doen, als ik jou was. Ik getuig anders wel.

    ReplyDelete
  2. Misschien moet je iets ludieks terugdoen: een nog grotere reclame op jouw fiets voor 2WD travelling ofzo...

    :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/2/06 13:03

    Heeej, ik heb je gevonden. Dus geen interessante reactie op de SUV kwestie, alleen even een hoi van mijn kant.

    :)

    ReplyDelete
  4. Hee Daantje! Ja! Eindelijk elkaar gevonden op dat wereldwijde web :) Hoi!

    (En sorry dat ik wat traag reageer... verhuizende enzo ;))

    ReplyDelete