Tuesday, March 01, 2005

Hoera voor de moderne fascistoïde politiestaat! \o/

We zitten nu twee maanden in de identificatieplicht-ellende.

Heeft het Nederland veiliger gemaakt?
Is het terrorisme uitgebannen?
Leven we al in een heilstaat?

Welnee.

Op dit moment zitten 115 studenten vast. Omdat ze exact hetzelfde deden als de generatie boven hen (de nu-machthebbers): ze protesteerden tegen een misstand in het hoger onderwijs. Ook door het maagdenhuis te bezetten.

In tegenstelling tot de generatie boven hen (de nu-machthebbers) werd bij hun het maagdenhuis hardhandig ontruimd. En zitten ze nu nóg vast. Omdat ze zich niet identificeren.

Nederland, schaam je!!!

4 comments:

  1. Anonymous1/3/05 22:44

    Zo ongelijk heeft die Rutten toch niet? Je mag best meer betalen als je lang over je studie doet, of zie ik Rutte nouw verkeert?

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/3/05 14:59

    Je weet dat ik je lief vindt als je met swastika's & rooie bandjes gaat zwaaien!

    Rutte deed overigens ook langer over z'n studie & hij is lelijk, dus hij heeft ongelijk.

    Ik heb trouw mijn rijbewijs bij, omdat men mij kan controleren.

    Nu voel ik me stom. :(
    Ik ben geen rebel.

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/3/05 16:06

    Daarnet typte ik bijna "poepje.blogspot.com"...

    ReplyDelete
  4. Dat was Freudiaans zeker? :(

    ReplyDelete