Tuesday, September 22, 2009

Fietsen

In het kader van de 'Week van de vooruitgang' ben ik dit weekend op de fiets gesprongen naar de plek waar ik mijn familiereünie ging vieren. Vijftig kilometer buiten Nijmegen, en in de buurt genoeg om de fietsrouteknooppunten uit te proberen!

In plaats van de prachtige online routeplanner van de fietsersbond nu dus eens gebruik gemaakt van de knooppunten van Lekker fietsen.nl. En het werkt als een zonnetje! Waar de fietsrouteplanner van de Fietsersbond af en toe behoorlijk moeilijk is (omdat je van buiten komt en geen flauw idee hebt welke weg rechts je precies in dit en dit dorp moet nemen langs kerkje zus en zo) en ik met mijn prachtige ruimtelijke inzicht dus minimaal 15 kilometer extra aflegde, is dit systeem waterdicht met heldere en overzichtelijke bewegwijzering. Allemaal doen dus. Lekker fietsen!

1 comment:

  1. Het werkt inderdaad ontzettend goed! Wij hebben het tijdens een weekje Limburg gedaan. Had je trouwens zo'n speciale kaart ervoor? Of van te voren gekeken welke knooppunten je moest hebben?

    ReplyDelete