Saturday, February 19, 2005

The Sound of Silence

Oioioi, deed mijn vorige updeet. En toen bleef het stil. Mijn gedachten bleven hangen in een wollige mist, op zoek naar iets, maar niet verder komend. De stilte was oorverdovend en verstikte me langzaam. Totdat ik weer één geluid hoorde: een langzaam kloppend hart. Steeds sneller ging het kloppen, totdat het mijn hele universum vulde. Toen visualiseerde het, en in de witte ijle atmosfeer klopte het.

De mist trok langzaam op en het hart bleek ikzelf te zijn, in foetushouding. Ik werd een tweede geluid gewaar: nog een kloppend hart, in mijn nabijheid. Toen opende ik mijn ogen, en ik voelde me eindelijk gelukkig. "Hoi," fluisterde ik tegen de Engel.

De stilte was doorbroken.

--

Ja, ik ga dus weer wat vaker updaten. ;)

5 comments:

  1. Anonymous19/2/05 20:44

    What more can I say than: :O!
    Wat zit er allemaal in die mouw van jou, zeg! Doe mij ook zo'n trui!

    -xx- reg

    ReplyDelete
  2. Halloooooooo? Is hier nog iemaaa- oh! Hoeraaaaa!

    ReplyDelete
  3. Anonymous20/2/05 19:34

    Zet nu de maskers af,
    laat alle tranen stromen.
    De regen is voorbijgegaan,
    de engel is gekomen.

    -- Wendy

    ReplyDelete
  4. Anonymous22/2/05 00:32

    Doe maar snel iets met maatschappelijke verontwaardiging, want dat is uiteraard de hoofdreden waarom ik intens van je hou.

    Die logindinges bij Blogger is trouwens wel stukken beter zo.

    ReplyDelete