Monday, January 24, 2005

zucht, kreun en steun

Dit verklaart een hoop.

De beroerdste dag van het jaar

Het staat wetenschappelijk vast:24 januari is de rottigste dag van het jaar.Dat schrijft de Engelse krant The Guardian,die zich baseert op ingewikkelde berekeningen van de Britse wetenschapper Cliff Arnall,verbonden aan de Universiteit van Cardiff.

Donker weer,gebrek aan geld na de dure decemberdagen,schuldgevoelens over mislukte nieuwjaarsvoornemens,te veel eten en drinken en voorlopig nog geen uitzicht op een vakantie.Daar worden de mensen niet vrolijk van.

Volgens The Guardian is er toch ook een lichtpuntje:na 24 januari zijn er nog 334 dagen te gaan tot de kerst.


Een paar feiten die 24 januari nóg ondragelijker maken:
* Kerstmis is nog maar 334 dagen weg;
* Carnaval is al akelig dichtbij;
* Friedrich von Flotow stierf op deze dag in 1883;
* Kerstmis is nog maar 334 dagen weg.

Daar staat tegenover dat Winston Churchill óók stierf op 24 januari.

En nu ga ik me weer verder wijden aan mijn buikpijn.

4 comments:

  1. Jottem! Alaaf! Olékes! Toet!

    Karnaval is geweldig!

    Ik ga dit jaar als Friedrich von Flotow met een voorbinddildo!!!


    Of wacht even... Misschien toch alleen die voorbinddildo...

    ReplyDelete
  2. Anonymous25/1/05 11:54

    Hihi, mensch!

    En verder: "Time has fooled me into thinking it's a part of me"

    Het maakt dus helemaal niets uit, my guess. Tijd en rottigheid zijn beiden relatief. Come on! Kus op je buik, lekkere tummy tamer thee en daar gaan we weer ;-)

    Beterschap!
    Kus, Regina

    ReplyDelete
  3. Anonymous25/1/05 13:53

    En het goede nieuws is dat 334 dagen best wel lang duren. Als je maar wat doet in die tijd.
    Drink rooibos! En luister naar Boudewijn. En naar Regina! Want die luistert naar K's Choice. Dan komt alles weer goed.
    /p

    ReplyDelete
  4. Dank jullie wel! :D

    Maar ehm... wie komt me dan het kusje op mijn buik geven? ;)

    ReplyDelete