Tuesday, July 14, 2009

The manipulative force


Dat ik twee wollige huisgenoten heb zal eenieder duidelijk zijn.
Dat ze me manipuleren bij het leven zal eenieder (behalve mij) duidelijk zijn.

Dat ze dat doen middels hoge geluiden in het spinnen op het moment dat ze aandacht (= eten) behoeven zal daarentegen vrijwel niemand vooralsnog weten. Toch blijkt dit zo te zijn! Het geluid tussen "gewoon spinnen" en "spinnen om aandacht" is ook duidelijk hoorbaar en ik meen er ook een verschil tussen mijn katten in te herkennen. In kat, in tijd en in plaats. Ik ga vanavond nog eens wat beter luisteren!

2 comments:

  1. Arme Pep, wat heb ik met je te doen. Zelfs op die monstertjes heb je geen invloed.

    ReplyDelete
  2. Hoei, eh, ik dacht dat zij de enigen waren op wie ik geen invloed had ;-)

    ReplyDelete