Saturday, December 23, 2006

Best Wishes!

Geachte dames (m/v) en heren (v/m),

Middels dit bericht wil ik u allen op politiek correcte wijze fijne dagen wensen. Het lezen van dit bericht verplicht u niet tot het accepteren van de onderhavige wensen.

Ik wens u allen sociaal verantwoorde, milieubewuste, stressvrije dagen toe, in te vullen door de religie of levensbeschouwing van uw keuze met respect voor de religie of levensbeschouwing van ieder ander, en verder natuurlijk door een gezellig dagje met elkaar dan wel een bezinningsdag voor uzelf en/of een combinatie van deze opties.
Ook wens ik u een financieel, sociaal, milieubewust, stressvrij en succesvol jaar 2007 van de als standaard in Nederland geaccepteerde Gregoriaanse kalender toe, met die aantekening dat ik daarbij niet af wil doen aan de kalenders van anderen die minstens zo belangrijk zijn.

Als u deze wensen accepteert, dient u zich bewust te zijn van de risico´s. Deze wensen zijn geldig voor één jaar, tenzij de wensontvanger het jaar niet haalt. Het staat de wenser te allen tijde vrij de wens in te trekken, hetgeen in geval van Rita V. bij voorbaat al gedaan is. De waarde van wensen kunnen fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.



(Oh, en er is ook nog een kerstwens van mijn prachtige huisgenotes.)

2 comments:

  1. Ik ga als eerste deze wensen in ontvangst nemen? Ja? Prima! Dankjewèèèl! Jij ook de allerbeste wensen voor 2007 :) Ook dit jaar weer het goede voornemen meer te roken en meer chocola te eten?

    En verdikkeme, Pep, ik zie nu pas dat jij veel actiever ljt dan blogt. Moet ik daar óók nog gaan kijken. Alsof ik vakantie heb..

    ReplyDelete
  2. Dank je, en jij nog persoonlijk ook! Jouw goede voornemen is dezelfde, hoop ik? Want dat moeten we in 2007 echt eens gaan combineren!

    En ik LJ helemaal niet actief hoor, dat doen mijn huisgenotes... en die hebben dat toevallig deze maand weer wat meer gedaan ;)

    ReplyDelete