Thursday, May 25, 2006

´Een inrichting...´ (3)

Nobody knows you when you're down and out

Na twee jaar genieten, elke dag een kwartier van de sublieme verhoorspelisering van Het Bureau van Voskuil, is er vandaag een einde aan gekomen. Tegelijkertijd met de pensionering van mijn eigen vader zit Maarten Koning zich thuis te verbijten in de VUT, zich realiserend dat de Gideonsbende die hij in zijn afdeling zag beklijft als een herfstblad aan een dode boom.

De mens is slecht... en ergens is dat een geruststelling.
Dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen als ik de mens even buiten mijn wereld wil sluiten.

--
Een inrichting (2)
Een inrichting (1)

2 comments:

  1. De mensen van Het bureau schijnen nu te gaan werken aan een soortgelijk project: de verhoorspelisering van het leven van Olivier B. Bommel. Dunkt me bij voorbaatsgewijs ook best genietswaardig toe.

    ReplyDelete
  2. Oeh! Dat ook is potentieel kwijlwaardig! Dank voor dit nieuws! :)

    ReplyDelete