Thursday, July 15, 2004

radar-dag

BARNEVELD - De politie in Barneveld heeft eerder deze week bij een controle op de splinternieuwe snelweg A30 tussen Ede en Barneveld een automobilist betrapt die een illegale radardetector had verborgen in een uitgehold boek. De agenten ontdekten de detector met behulp van het nieuwe radardetector - detectieapparaat (RDA).

Sommige automobilisten zijn in staat tot de meest desperate maatregelen, zoals het uithollen van een boek. En dat in Barneveld. (En ik had al geen goede indruk over Barneveld & Alfabetisme).

Ik vraag me af wanneer het eerste radardetectordetectordetectorapparaat wordt gevonden.

4 comments:

  1. Anonymous15/7/04 18:27

    Hoi Pepijn, ik heb eigenlijk geen commentaar op je log, maar wilde even zeggen dat ik em gevonden heb via Regina.(duh) Naja, en ff de groetjes doen.

    Dus, groetjes van Daniëlle (oud Nijmegenaar, eeuwige student etc, remember ;))

    ReplyDelete
  2. De 'Singer DSI' is een radardetector die de radardetectordetector, kortweg RDD in vakjargon, niet detecteerd.

    ReplyDelete
  3. Anonymous16/7/04 09:35

    >De 'Singer DSI' is een radardetector die de radardetectordetector, kortweg RDD in vakjargon, niet detecteerD.

    detecteerT

    :P petra

    ReplyDelete
  4. Gelukkig is er nog iemand geconcentreerrrrd bezig in deze tijd van terreurrrralarm.

    -x-

    ReplyDelete